Zapoznaj się z Klauzula informacyjna
Zakres obowiązków
prowadzenie kampanii reklamowych w modelu efektywnościowym i optymalizacja kampanii w celu maksymalizacji efektów (CPC, CPI, CPM, LTV, itd.)
uruchamianie kampanii performance, optymalizacja prowadzonych działań
koordynacja materiałów oraz kreacji
raportowanie i przygotowywanie rekomendacji do prowadzonych kampanii
testowanie, wybór i wdrażanie narzędzi automatyzujących działania marketingowe
merytoryczne wsparcie postępowań przetargowych Agencji
bieżąca współpraca z innymi zespołami Agencji
Nasze oczekiwania
doświadczenie w kampaniach performance marketing w obszarach taki jak afiliacja, direct paid ads, paid social, SEM
doświadczenie w kompleksowym planowaniu kampanii z wykorzystaniem pozostałych kanałów/narzędzi we współpracy ze specjalistami z obszaru programmatic, technology, data
doświadczenie w przygotowywaniu strategii, planowaniu i realizacji aktywności marketingowych w modelach efektywnościowych
znajomość narzędzi analitycznych, monitoringu, optymalizacji i raportowania działań performance marketing w oparciu o rynkowy zestaw narzędzi i platform
umiejętność zarządzania relacjami z kluczowymi Klientami, partnerami i podwykonawcami w obszarze performance marketingu
Oferujemy
stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającym się domu mediowym
atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród
bardzo dobrą atmosferę pracy opartą o wzajemny szacunek i współpracę,
możliwość pracy z ekspertami z rożnych dziedzin
możliwość rozwoju i udziału w interesujących projektach
Wybrane benefity
Zainteresowany?
Sprawdź co u nas słychać na:
Copyright © 2021 Sigma BIS S.A. Polityka prywatności.
Sigma BIS S.A.
kontakt@sigma-media.pl
+ 48 669 060 019
00-085 Warszawa
ul. Bielańska 12