Agenda
(09:30) REJESTRACJA & KAWA, HERBATA
(09:50) POWITANIE
10:00 CO LEŻY NA KOŃCU SPONSORINGOWEJ TĘCZY? EKWIWALENTY, RATINGI, CZY SKRZAT ZE ZŁOTEM, CZYLI SPONSORING SPORTOWY JAKO WAŻNY ELEMENT MEDIA-MIXU W KAMPANIACH REKLAMOWYCH
Rafał Klara - Sigma BIS
10:20 WYBÓR AMBASADORA MARKI NIE MOŻE BYĆ PRZYPADKOWY!
Agnieszka Górnicka - Inąuiry, Grzegorz Kowalczyk - Sigma BIS
10:40 SPORTOWY SZAŁ: JAK WIDOWNIA WYDARZEŃ SPORTOWYCH WPŁYWA NA SKUTECZNOŚĆ KAMPANII REKLAMOWYCH ORAZ JAK KREATYWNIE WYKORZYSTAĆ OBECNOŚĆ PRZY DUŻYCH EVENTACH SPORTOWYCH Robert Kisiel -TVP
11:00 ŁĄCZY NAS KINO - EMOCJE NA BOISKU I WIELKIM EKRANIE
Adam Krajewski - NAM
( 11:25 ) PRZERWA KAWOWA
11:55 ZMIERZMY SIĘ! O HOLISTYCZNYM PODEJŚCIU DO MIERZENIA WPŁYWU SPONSORINGU SPORTOWEGO NA SPRZEDAŻ
Michał Krysztofiak - Kantar
12:15 DEBATA - PLATFORMA STREAMINGOWA - NOWA ERA MOŻLIWOŚCI DLA PROMOCJI MAREK NA PRZYKŁADZIE
WSPÓŁPRACY ORLEN, VIAPLAY, SIGMA BIS
Agata Pniewska - Orlen, Agnieszka Pikuła - Sigma BIS, Paweł Wilkowicz - Viaplay
12:45 ESPORT JAKO NOWE OBLICZE RYWALIZACJI SPORTOWEJ Magdalena Talma, Adam Gil - Polska Liga Esportowa
( 13:10 ) PRZERWA LUNCHOWA (60 MIN)
14:10 DLACZEGO MARKI POWINNY WSPIERAĆ AKTYWNOŚĆ FIZYCZNĄ MŁODYCH POLAKÓW Wiola Łada Szewczenko, Karolina Mrowieć - PZU
14:30 W POSZUKIWANIU KOMPETENCJI MARKI W DZIAŁANIACH SPONSORINGOWYCH
Mikołaj Eksztejn - Sigma BIS
14:50 MECZ TRWA CAŁĄ DOBĘ
Dominik Wardzichowski - Sport.pl
15:10 RYNKOWA ANATOMIA FUTBOLU: JAKIMI KLIENTAMI SĄ POLSCY KIBICE?
Marcin Wójtowicz i Nikodem Sarna - PROXI CLOUD
(15:35) KONKURS SIGMA, NAM & PARTNERZY
(15:50 ) ZAKOŃCZENIE
W każdym nowo utworzonym artykule pokaże się wpisany tutaj tekst. Wpisz więc tutaj domyślną treść nowego artykułu lub instrukcję dodawania nowego artykułu dla swojego klienta.
Sprawdź co u nas słychać na:
Copyright © 2021 Sigma BIS S.A. Polityka prywatności.
Sigma BIS S.A.
kontakt@sigma-media.pl
+ 48 669 060 019
00-085 Warszawa
ul. Bielańska 12