Ikonka domu mediowego Sigma Bis S.A. biała

Sigma Bis S.A.

kontakt@sigma-media.pl
+ 48 669-252-230

00-085 Warszawa
ul. Bielańska 12

Copyright © 2021 Sigma BIS S.A.

Linkedin Sigma Bis

Sprawdź co u nas słychać na:

Jarosław Sosiński 
Przewodniczący rady nadzorczej

 

Wojciech Iwanicki

Wiceprzewodniczący rady nadzorczej

 

Marcin Stefaniak

Członek rady nadzorczej

 

Marcin Jankowski

Członek rady nadzorczej

 

Joanna Zakrzewska

Członek rady nadzorczej

Rada nadzorcza

Więcej >

Z branżą mediową związana od 25 lat. Pracowała w GroupM/Mindshare i Publicis Media. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery - od stanowiska media assistant ...

Supervising Director

Anna Milewska

Więcej >

Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu dużymi zespołami i budowaniu struktur organizacji. Od 2011 roku związany z Apella S. A., gdzie ...

Członek Zarządu

Tomasz Michalski

Więcej >

Menadżer z bogatym doświadczeniem w projektach obejmujących marketing cyfrowy, zarządzanie sprzedażą powierzchni reklamowej, rozwój produktu...

Członek Zarządu

Artur Muszkiet

Więcej >

Z branżą mediów i reklamy związany od ponad 20 lat, z czego przez ponad 15 pracował w holdingu IPG Mediabrands. Przez ostatnie cztery lata był CEO polskiego...

Prezes Zarządu

Marcin Dec

Z branżą mediową związana od 25 lat.

Pracowała w GroupM/Mindshare i Publicis Media. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery - od stanowiska media assistant do funkcji zarządczych. Kompetencje w obszarach planowania i zakupu mediów, strategii, negocjacji i zarządzania budowała, pracując dla klientów z różnych branż, m.in.: Unilever, BP, Volvo, Sanofi, PKO BP, Reckitt Benckiser, HP. Była pełniącą obowiązki Head of media w Unilever Polska, co dało jej szerszą perspektywę biznesową i lepsze rozumienie procesów marketingowych.

Prowadziła projekty nagradzane i wyróżniane podczas Mixx Awards, Effie, Golden Arrows.

Supervising Director

Anna Milewska

Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu dużymi zespołami i budowaniu struktur organizacji.

Od 2011 roku związany z Apella S. A., gdzie był odpowiedzialny za strategię spółki, wyznaczanie kierunków jej działalności, rozwijanie jej struktur oraz usprawnianie funkcjonowania poprzez wdrażanie systemów teleinformatycznych, dostosowanie do potrzeb bieżącej sytuacji rynkowej, optymalizację zatrudnienia i kosztów.

Członek Zarządu

Tomasz Michalski

Menadżer z bogatym doświadczeniem w projektach obejmujących marketing cyfrowy, zarządzanie sprzedażą powierzchni reklamowej, rozwój produktu i biznesu w obszarze digital.

Karierę rozpoczynał w CRMedia, w zespole mediów interaktywnych. Pracował między innymi w domu mediowym Initiative, gdzie odpowiadał za planowanie i zakup mediów oraz trading dla kluczowych klientów agencji. Zarządzał obszarem mediów w Unilever w Polsce i w krajach bałtyckich. Współtworzył agencję digital Adinnovation. Był również dyrektorem zarządzającym i członkiem zarządu w Goldbach Group Poland (ARBOmedia). Ostatnio pełnił funkcję dyrektora zarządzającego i członka zarządu w Stroer Digital Media i Stroer Media. Jest byłym członkiem rady nadzorczej IAB Polska.

W Sigma Bis S.A. odpowiada za działania w obszarze digital.

Członek Zarządu

Artur Muszkiet

Z branżą mediów i reklamy związany od ponad 20 lat, z czego przez ponad 15 pracował w holdingu IPG Mediabrands.

Przez ostatnie cztery lata był CEO polskiego oddziału. Od 2008 roku był również CEO należącego do IPG domu mediowego Initiative Warszawa.

W latach 2004-2006 sprawował tam funkcję media directora, a przez kolejne dwa lata - dyrektora zarządzającego. Wcześniej przez siedem lat pracował w OMD Poland, między innymi jako dyrektor zarządzający pionu brand & media.

Prezes Zarządu

Marcin Dec

Zarząd

Rola partnera i doradcy, który dba o efektywność działań marketingowych, poszukuje innowacji i tworzy warunki do ich wdrożenia

04

Uproszczenie procesów, pozwalające na minimalizowanie kosztów operacyjnych

03

Rynkowe ceny zakupu mediów

02

  • Transparentność kosztów

  • Przejrzyste, jasno sprecyzowane warunki i zakres współpracy

  • Specjalizacja i dopasowanie oferowanych rozwiązań do potrzeb klienta

  • Innowacje produktowe i eliminacja nieefektywnych rozwiązań

Ponadrynkowa jakość usług, a wraz z nią:

01

Sigma Bis to:
  • Gwarancja transparentności biznesowej i finansowej

  • Zapewnienie przejrzystości struktury wydatków mediowych

  • Dostarczenie wysokiego poziomu usług w oparciu o adekwatny model wynagradzania

Cele strategiczne

Misją Sigmy jest dostarczanie Klientom ponadrynkowej jakości usług oraz rynkowych cen zakupu mediów przy zachowaniu pełnej transparentności.

Sigma pełni rolę partnera i doradcy dla swoich Klientów w obszarze poprawy efektywności ich działań marketingowych oraz tworzeniu innowacji

Misja i wizja

O firmie

  Start

Profil Sigma Bis na LinkedIn
Logo Dom Mediowy Sigma Bis