Misja i wizja
Sigma pełni rolę partnera i doradcy dla swoich Klientów w obszarze poprawy efektywności ich działań marketingowych oraz tworzeniu innowacji.
Cele strategiczne
Gwarancja transparentności biznesowej i finansowej
Zapewnienie przejrzystości struktury wydatków mediowych
Dostarczenie wysokiego poziomu usług w oparciu o adekwatny model wynagradzania
Sigma Bis to:
01
Ponadrynkowa jakość usług, a wraz z nią:
Transparentność kosztów
Przejrzyste, jasno sprecyzowane warunki i zakres współpracy
Specjalizacja i dopasowanie oferowanych rozwiązań do potrzeb klienta
Innowacje produktowe i eliminacja nieefektywnych rozwiązań
02
Rynkowe ceny zakupu mediów
03
Uproszczenie procesów, pozwalające na minimalizowanie kosztów operacyjnych
04
Rola partnera i doradcy, który dba o efektywność działań marketingowych, poszukuje innowacji i tworzy warunki do ich wdrożenia
Certyfikaty i partnerstwa
Zarząd
Prezes Zarządu
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie i uczestnik Program for Leadership Development w Harvard Business School w Bostonie. Zdobył wszechstronne doświadczenie w zarządzaniu, po stronie mediów, agencji mediowych i reklamowych, a także marketerów.
Przez wiele lat zarządzał sprzedażą i marketingiem, jako Członek Zarządu i Dyrektor Biura Reklamy w Grupie Eurozet, w której skład wchodziły m.in. Radio ZET, Chilli ZET czy Antyradio.
Prowadził dom mediowy Maxus, należący do globalnej grupy mediowej GroupM/WPP, jako jego Prezes Zarządu i CEO w Polsce.
Po stronie marketera pracował m.in. w BP Poland oraz zarządzał Trec Nutrition, po przejęciu przez Aflofarm.
Wieloletni juror i uczestnik reklamowych konkursów i festiwali, w tym mi.in. przewodniczący grupy jurorskiej EFFiE i członek Komitetu EFFiE w Polsce.
Od kilku kadencji zasiada jako arbiter w Komisji Etyki Reklamy działającej przy Radzie Reklamy.
Członek Zarządu
Doświadczony manager ds. strategicznego marketingu cyfrowego, e-commerce oraz mediowego z ponad 25-letnim doświadczeniem w branżach: finansowej, detalicznej, rozrywkowej oraz mediowej. Pracowała w domach mediowych: Media Direction OMD, Initiative Warsaw, Aegis Group oraz Universal McCann. Odpowiadała z media oraz digital w Link4, ITI Neovision oraz iSpot.
Przez ostatnie 4 lata kierowała marketingiem w Generali, gdzie odpowiadała za brandy: Generali, Generali Agro oraz Proama.
Przez ostatnie lata była członkiem jury EFFIE.
Członek Zarządu
Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu dużymi zespołami i budowaniu struktur organizacji.
Od 2011 roku związany z Apella S. A., gdzie był odpowiedzialny za strategię spółki, wyznaczanie kierunków jej działalności, rozwijanie jej struktur oraz usprawnianie funkcjonowania poprzez wdrażanie systemów teleinformatycznych, dostosowanie do potrzeb bieżącej sytuacji rynkowej, optymalizację zatrudnienia i kosztów.
Supervising Director
Z branżą mediową związana od 25 lat.
Pracowała w GroupM/Mindshare i Publicis Media. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery - od stanowiska media assistant do funkcji zarządczych. Kompetencje w obszarach planowania i zakupu mediów, strategii, negocjacji i zarządzania budowała, pracując dla klientów z różnych branż, m.in.: Unilever, BP, Volvo, Sanofi, PKO BP, Reckitt Benckiser, HP. Była pełniącą obowiązki Head of media w Unilever Polska, co dało jej szerszą perspektywę biznesową i lepsze rozumienie procesów marketingowych.
Prowadziła projekty nagradzane i wyróżniane podczas Mixx Awards, Effie, Golden Arrows.
Prezes Zarządu
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Executive Education w Harvard Business School w Bostonie. Zdobył wszechstronne doświadczenie w zarządzaniu, po stronie mediów, agencji mediowych i reklamowych oraz marketerów...
Członek Zarządu
Doświadczony manager ds. strategicznego marketingu cyfrowego, e-commerce oraz mediowego z ponad 25-letnim doświadczeniem. Pracowała w domach mediowych: Media Direction OMD, Initiative Warsaw, Aegis Group...
Supervising Director
Z branżą mediową związana od 25 lat. Pracowała w GroupM/Mindshare i Publicis Media. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery - od stanowiska media assistant ...
Rada Nadzorcza
Jarosław Sosiński
Przewodniczący Rady Nadzorczej
Marta Strzyżewska
Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej
Wojciech Hatala-Sierant
Członek Rady Nadzorczej
Magdalena Skowyrska
Członek Rady Nadzorczej
Paula Ziemiecka-Księżak
Członek Rady Nadzorczej
Sprawdź co u nas słychać na:
Copyright © 2021 Sigma BIS S.A. Polityka prywatności.
Sigma BIS S.A.
kontakt@sigma-media.pl
+ 48 669 060 019
00-085 Warszawa
ul. Bielańska 12