Logo Dom Mediowy Sigma Bis
Profil Sigma Bis na LinkedIn

  Start

O firmie

Misja i wizja

Misją Sigmy jest dostarczanie Klientom ponadrynkowej jakości usług oraz rynkowych cen zakupu mediów przy zachowaniu pełnej transparentności.

Sigma pełni rolę partnera i doradcy dla swoich Klientów w obszarze poprawy efektywności ich działań marketingowych oraz tworzeniu innowacji. 

Cele strategiczne

  • Gwarancja transparentności biznesowej i finansowej

  • Zapewnienie przejrzystości struktury wydatków mediowych

  • Dostarczenie wysokiego poziomu usług w oparciu o adekwatny model wynagradzania

Sigma Bis to:

01

Ponadrynkowa jakość usług, a wraz z nią:

  • Transparentność kosztów

  • Przejrzyste, jasno sprecyzowane warunki i zakres współpracy

  • Specjalizacja i dopasowanie oferowanych rozwiązań do potrzeb klienta

  • Innowacje produktowe i eliminacja nieefektywnych rozwiązań

02

Rynkowe ceny zakupu mediów

03

Uproszczenie procesów, pozwalające na minimalizowanie kosztów operacyjnych

04

Rola partnera i doradcy, który dba o efektywność działań marketingowych, poszukuje innowacji i tworzy warunki do ich wdrożenia

Certyfikaty i partnerstwa

Sigma Bis S.A. posiada  Certyfikat Google Marketing Platform
Sigma Bis jest w programie Google Partner
Sigma Bis S.A. posiada złotą odznakę Qualid
Sigma Bis jest członkiem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB
DIMAQ Employer

Zarząd

Marcin Dec

Prezes Zarządu

Z branżą mediów i reklamy związany od ponad 20 lat, z czego przez ponad 15 pracował w holdingu IPG Mediabrands.

Przez ostatnie cztery lata był CEO polskiego oddziału. Od 2008 roku był również CEO należącego do IPG domu mediowego Initiative Warszawa.

W latach 2004-2006 sprawował tam funkcję media directora, a przez kolejne dwa lata - dyrektora zarządzającego. Wcześniej przez siedem lat pracował w OMD Poland, między innymi jako dyrektor zarządzający pionu brand & media.

Artur Muszkiet

Członek Zarządu

Menadżer z bogatym doświadczeniem w projektach obejmujących marketing cyfrowy, zarządzanie sprzedażą powierzchni reklamowej, rozwój produktu i biznesu w obszarze digital.

Karierę rozpoczynał w CRMedia, w zespole mediów interaktywnych. Pracował między innymi w domu mediowym Initiative, gdzie odpowiadał za planowanie i zakup mediów oraz trading dla kluczowych klientów agencji. Zarządzał obszarem mediów w Unilever w Polsce i w krajach bałtyckich. Współtworzył agencję digital Adinnovation. Był również dyrektorem zarządzającym i członkiem zarządu w Goldbach Group Poland (ARBOmedia). Ostatnio pełnił funkcję dyrektora zarządzającego i członka zarządu w Stroer Digital Media i Stroer Media. Jest byłym członkiem rady nadzorczej IAB Polska.

W Sigma Bis S.A. odpowiada za działania w obszarze digital.

Tomasz Michalski

Członek Zarządu

Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu dużymi zespołami i budowaniu struktur organizacji.

Od 2011 roku związany z Apella S. A., gdzie był odpowiedzialny za strategię spółki, wyznaczanie kierunków jej działalności, rozwijanie jej struktur oraz usprawnianie funkcjonowania poprzez wdrażanie systemów teleinformatycznych, dostosowanie do potrzeb bieżącej sytuacji rynkowej, optymalizację zatrudnienia i kosztów.

Anna Milewska

Supervising Director

Z branżą mediową związana od 25 lat.

Pracowała w GroupM/Mindshare i Publicis Media. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery - od stanowiska media assistant do funkcji zarządczych. Kompetencje w obszarach planowania i zakupu mediów, strategii, negocjacji i zarządzania budowała, pracując dla klientów z różnych branż, m.in.: Unilever, BP, Volvo, Sanofi, PKO BP, Reckitt Benckiser, HP. Była pełniącą obowiązki Head of media w Unilever Polska, co dało jej szerszą perspektywę biznesową i lepsze rozumienie procesów marketingowych.

Prowadziła projekty nagradzane i wyróżniane podczas Mixx Awards, Effie, Golden Arrows.

Marcin Dec

Prezes Zarządu

Z branżą mediów i reklamy związany od ponad 20 lat, z czego przez ponad 15 pracował w holdingu IPG Mediabrands. Przez ostatnie cztery lata był CEO polskiego...

Więcej >

Artur Muszkiet

Członek Zarządu

Menadżer z bogatym doświadczeniem w projektach obejmujących marketing cyfrowy, zarządzanie sprzedażą powierzchni reklamowej, rozwój produktu...

Więcej >

Tomasz Michalski

Członek Zarządu

Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu dużymi zespołami i budowaniu struktur organizacji. Od 2011 roku związany z Apella S. A., gdzie ...

Więcej >

Anna Milewska

Supervising Director

Z branżą mediową związana od 25 lat. Pracowała w GroupM/Mindshare i Publicis Media. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery - od stanowiska media assistant ...

Więcej >

Rada nadzorcza

Agnieszka Rabakoń-Gruza
Przewodnicząca rady nadzorczej

 

Wojciech Iwanicki

Wiceprzewodniczący rady nadzorczej

 

Michał Lutostański

Członek rady nadzorczej

 

Wojciech Hatala-Sierant

Członek rady nadzorczej

 

Jarosław Sosiński

Członek rady nadzorczej

 

Sprawdź co u nas słychać na:

Linkedin Sigma Bis

Copyright © 2021 Sigma BIS S.A. Polityka prywatności.

Sigma BIS S.A.

kontakt@sigma-media.pl
+ 48 669 060 019

00-085 Warszawa
ul. Bielańska 12

Ikonka domu mediowego Sigma Bis S.A. biała