Logo Dom Mediowy Sigma Bis
Profil Sigma Bis na LinkedIn

  Start

O firmie

Misja i wizja

Misją Sigmy jest dostarczanie Klientom ponadrynkowej jakości usług oraz rynkowych cen zakupu mediów przy zachowaniu pełnej transparentności.

Sigma pełni rolę partnera i doradcy dla swoich Klientów w obszarze poprawy efektywności ich działań marketingowych oraz tworzeniu innowacji. 

Cele strategiczne

  • Gwarancja transparentności biznesowej i finansowej

  • Zapewnienie przejrzystości struktury wydatków mediowych

  • Dostarczenie wysokiego poziomu usług w oparciu o adekwatny model wynagradzania

Sigma Bis to:

01

Ponadrynkowa jakość usług, a wraz z nią:

  • Transparentność kosztów

  • Przejrzyste, jasno sprecyzowane warunki i zakres współpracy

  • Specjalizacja i dopasowanie oferowanych rozwiązań do potrzeb klienta

  • Innowacje produktowe i eliminacja nieefektywnych rozwiązań

02

Rynkowe ceny zakupu mediów

03

Uproszczenie procesów, pozwalające na minimalizowanie kosztów operacyjnych

04

Rola partnera i doradcy, który dba o efektywność działań marketingowych, poszukuje innowacji i tworzy warunki do ich wdrożenia

Certyfikaty i partnerstwa

Sigma Bis S.A. posiada  Certyfikat Google Marketing Platform
Sigma Bis jest w programie Google Partner
Sigma Bis S.A. posiada złotą odznakę Qualid
Sigma Bis jest członkiem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB
DIMAQ Employer

Zarząd

Jaromir Sroga

Prezes Zarządu

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie i uczestnik Program for Leadership Development w Harvard Business School w Bostonie. Zdobył wszechstronne doświadczenie w zarządzaniu, po stronie mediów, agencji mediowych i reklamowych, a także marketerów.

Przez wiele lat zarządzał sprzedażą i marketingiem, jako Członek Zarządu i Dyrektor Biura Reklamy w Grupie Eurozet, w której skład wchodziły m.in. Radio ZET, Chilli ZET czy Antyradio.

Prowadził dom mediowy Maxus, należący do globalnej grupy mediowej GroupM/WPP, jako jego Prezes Zarządu i CEO w Polsce.

Po stronie marketera pracował m.in. w BP Poland oraz zarządzał Trec Nutrition, po przejęciu przez Aflofarm.

Wieloletni juror i uczestnik reklamowych konkursów i festiwali, w tym mi.in. przewodniczący grupy jurorskiej EFFiE i członek Komitetu EFFiE w Polsce.

Od kilku kadencji zasiada jako arbiter w Komisji Etyki Reklamy działającej przy Radzie Reklamy.

Sylwia Snopkiewicz

Członek Zarządu

Doświadczony manager ds. strategicznego marketingu cyfrowego, e-commerce oraz mediowego z ponad 25-letnim doświadczeniem w branżach: finansowej, detalicznej, rozrywkowej oraz mediowej. Pracowała w domach mediowych: Media Direction OMD, Initiative Warsaw, Aegis Group oraz Universal McCann. Odpowiadała z media oraz digital w Link4, ITI Neovision oraz iSpot.
Przez ostatnie 4 lata kierowała marketingiem w Generali, gdzie odpowiadała za brandy: Generali, Generali Agro oraz Proama.
Przez ostatnie lata była członkiem jury EFFIE.

Tomasz Michalski

Członek Zarządu

Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu dużymi zespołami i budowaniu struktur organizacji.

Od 2011 roku związany z Apella S. A., gdzie był odpowiedzialny za strategię spółki, wyznaczanie kierunków jej działalności, rozwijanie jej struktur oraz usprawnianie funkcjonowania poprzez wdrażanie systemów teleinformatycznych, dostosowanie do potrzeb bieżącej sytuacji rynkowej, optymalizację zatrudnienia i kosztów.

Anna Milewska

Supervising Director

Z branżą mediową związana od 25 lat.

Pracowała w GroupM/Mindshare i Publicis Media. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery - od stanowiska media assistant do funkcji zarządczych. Kompetencje w obszarach planowania i zakupu mediów, strategii, negocjacji i zarządzania budowała, pracując dla klientów z różnych branż, m.in.: Unilever, BP, Volvo, Sanofi, PKO BP, Reckitt Benckiser, HP. Była pełniącą obowiązki Head of media w Unilever Polska, co dało jej szerszą perspektywę biznesową i lepsze rozumienie procesów marketingowych.

Prowadziła projekty nagradzane i wyróżniane podczas Mixx Awards, Effie, Golden Arrows.

Jaromir Sroga

Prezes Zarządu

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie        i Executive Education w  Harvard Business School    w Bostonie. Zdobył wszechstronne doświadczenie w zarządzaniu, po stronie mediów, agencji mediowych i reklamowych oraz marketerów...

Więcej >

Sylwia Snopkiewicz

Członek Zarządu

Doświadczony manager ds. strategicznego marketingu cyfrowego, e-commerce oraz mediowego z ponad 25-letnim doświadczeniem. Pracowała w domach mediowych: Media Direction OMD, Initiative Warsaw, Aegis Group... 

Więcej >

Anna Milewska

Supervising Director

Z branżą mediową związana od 25 lat. Pracowała w GroupM/Mindshare i Publicis Media. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery - od stanowiska media assistant ...

Więcej >

Rada nadzorcza

Agnieszka Rabakoń-Gruza
Przewodnicząca rady nadzorczej

 

Wojciech Hatala-Sierant

Członek rady nadzorczej

 

Jarosław Sosiński

Członek rady nadzorczej

 

Marta Strzyżewska

Członek rady nadzorczej

 

Paula Ziemiecka-Księżak

Członek rady nadzorczej

 

Sprawdź co u nas słychać na:

Linkedin Sigma Bis

Copyright © 2021 Sigma BIS S.A. Polityka prywatności.

Sigma BIS S.A.

kontakt@sigma-media.pl
+ 48 669 060 019

00-085 Warszawa
ul. Bielańska 12

Ikonka domu mediowego Sigma Bis S.A. biała