Sigma BIS S.A.
kontakt@sigma-media.pl
+ 48 669-252-230
00-085 Warszawa
ul. Bielańska 12
Copyright © 2021 Sigma BIS S.A. Polityka prywatności.
Sprawdź co u nas słychać na:
Agnieszka Rabakoń-Gruza
Przewodnicząca rady nadzorczej
Wojciech Iwanicki
Wiceprzewodniczący rady nadzorczej
Wojciech Hatala-Sierant
Członek rady nadzorczej
Jarosław Sosiński
Członek rady nadzorczej
Natalia Górna
Członek rady nadzorczej
Z branżą mediową związana od 25 lat. Pracowała w GroupM/Mindshare i Publicis Media. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery - od stanowiska media assistant ...
Supervising Director
Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu dużymi zespołami i budowaniu struktur organizacji. Od 2011 roku związany z Apella S. A., gdzie ...
Członek Zarządu
Menadżer z bogatym doświadczeniem w projektach obejmujących marketing cyfrowy, zarządzanie sprzedażą powierzchni reklamowej, rozwój produktu...
Członek Zarządu
Z branżą mediów i reklamy związany od ponad 20 lat, z czego przez ponad 15 pracował w holdingu IPG Mediabrands. Przez ostatnie cztery lata był CEO polskiego...
Prezes Zarządu
Z branżą mediową związana od 25 lat.
Pracowała w GroupM/Mindshare i Publicis Media. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery - od stanowiska media assistant do funkcji zarządczych. Kompetencje w obszarach planowania i zakupu mediów, strategii, negocjacji i zarządzania budowała, pracując dla klientów z różnych branż, m.in.: Unilever, BP, Volvo, Sanofi, PKO BP, Reckitt Benckiser, HP. Była pełniącą obowiązki Head of media w Unilever Polska, co dało jej szerszą perspektywę biznesową i lepsze rozumienie procesów marketingowych.
Prowadziła projekty nagradzane i wyróżniane podczas Mixx Awards, Effie, Golden Arrows.
Supervising Director
Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu dużymi zespołami i budowaniu struktur organizacji.
Od 2011 roku związany z Apella S. A., gdzie był odpowiedzialny za strategię spółki, wyznaczanie kierunków jej działalności, rozwijanie jej struktur oraz usprawnianie funkcjonowania poprzez wdrażanie systemów teleinformatycznych, dostosowanie do potrzeb bieżącej sytuacji rynkowej, optymalizację zatrudnienia i kosztów.
Członek Zarządu
Menadżer z bogatym doświadczeniem w projektach obejmujących marketing cyfrowy, zarządzanie sprzedażą powierzchni reklamowej, rozwój produktu i biznesu w obszarze digital.
Karierę rozpoczynał w CRMedia, w zespole mediów interaktywnych. Pracował między innymi w domu mediowym Initiative, gdzie odpowiadał za planowanie i zakup mediów oraz trading dla kluczowych klientów agencji. Zarządzał obszarem mediów w Unilever w Polsce i w krajach bałtyckich. Współtworzył agencję digital Adinnovation. Był również dyrektorem zarządzającym i członkiem zarządu w Goldbach Group Poland (ARBOmedia). Ostatnio pełnił funkcję dyrektora zarządzającego i członka zarządu w Stroer Digital Media i Stroer Media. Jest byłym członkiem rady nadzorczej IAB Polska.
W Sigma Bis S.A. odpowiada za działania w obszarze digital.
Członek Zarządu
Z branżą mediów i reklamy związany od ponad 20 lat, z czego przez ponad 15 pracował w holdingu IPG Mediabrands.
Przez ostatnie cztery lata był CEO polskiego oddziału. Od 2008 roku był również CEO należącego do IPG domu mediowego Initiative Warszawa.
W latach 2004-2006 sprawował tam funkcję media directora, a przez kolejne dwa lata - dyrektora zarządzającego. Wcześniej przez siedem lat pracował w OMD Poland, między innymi jako dyrektor zarządzający pionu brand & media.
Prezes Zarządu
Rola partnera i doradcy, który dba o efektywność działań marketingowych, poszukuje innowacji i tworzy warunki do ich wdrożenia
04
Uproszczenie procesów, pozwalające na minimalizowanie kosztów operacyjnych
03
Rynkowe ceny zakupu mediów
02
Transparentność kosztów
Przejrzyste, jasno sprecyzowane warunki i zakres współpracy
Specjalizacja i dopasowanie oferowanych rozwiązań do potrzeb klienta
Innowacje produktowe i eliminacja nieefektywnych rozwiązań
Ponadrynkowa jakość usług, a wraz z nią:
01
Gwarancja transparentności biznesowej i finansowej
Zapewnienie przejrzystości struktury wydatków mediowych
Dostarczenie wysokiego poziomu usług w oparciu o adekwatny model wynagradzania
Sigma pełni rolę partnera i doradcy dla swoich Klientów w obszarze poprawy efektywności ich działań marketingowych oraz tworzeniu innowacji.