Misja i wizja
Sigma pełni rolę partnera i doradcy dla swoich Klientów w obszarze poprawy efektywności ich działań marketingowych oraz tworzeniu innowacji.
Cele strategiczne
Gwarancja transparentności biznesowej i finansowej
Zapewnienie przejrzystości struktury wydatków mediowych
Dostarczenie wysokiego poziomu usług w oparciu o adekwatny model wynagradzania
Sigma Bis to:
01
Ponadrynkowa jakość usług, a wraz z nią:
Transparentność kosztów
Przejrzyste, jasno sprecyzowane warunki i zakres współpracy
Specjalizacja i dopasowanie oferowanych rozwiązań do potrzeb klienta
Innowacje produktowe i eliminacja nieefektywnych rozwiązań
02
Rynkowe ceny zakupu mediów
03
Uproszczenie procesów, pozwalające na minimalizowanie kosztów operacyjnych
04
Rola partnera i doradcy, który dba o efektywność działań marketingowych, poszukuje innowacji i tworzy warunki do ich wdrożenia
Certyfikaty i partnerstwa
Zarząd
Prezes Zarządu
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie i uczestnik Program for Leadership Development w Harvard Business School w Bostonie. Zdobył wszechstronne doświadczenie w zarządzaniu, po stronie mediów, agencji mediowych i reklamowych, a także marketerów.
Przez wiele lat zarządzał sprzedażą i marketingiem, jako Członek Zarządu i Dyrektor Biura Reklamy w Grupie Eurozet, w której skład wchodziły m.in. Radio ZET, Chilli ZET czy Antyradio.
Prowadził dom mediowy Maxus, należący do globalnej grupy mediowej GroupM/WPP, jako jego Prezes Zarządu i CEO w Polsce.
Po stronie marketera pracował m.in. w BP Poland oraz zarządzał Trec Nutrition, po przejęciu przez Aflofarm.
Wieloletni juror i uczestnik reklamowych konkursów i festiwali, w tym mi.in. przewodniczący grupy jurorskiej EFFiE i członek Komitetu EFFiE w Polsce.
Od kilku kadencji zasiada jako arbiter w Komisji Etyki Reklamy działającej przy Radzie Reklamy.
Członek Zarządu
Doświadczony manager ds. strategicznego marketingu cyfrowego, e-commerce oraz mediowego z ponad 25-letnim doświadczeniem w branżach: finansowej, detalicznej, rozrywkowej oraz mediowej. Pracowała w domach mediowych: Media Direction OMD, Initiative Warsaw, Aegis Group oraz Universal McCann. Odpowiadała z media oraz digital w Link4, ITI Neovision oraz iSpot.
Przez ostatnie 4 lata kierowała marketingiem w Generali, gdzie odpowiadała za brandy: Generali, Generali Agro oraz Proama.
Przez ostatnie lata była członkiem jury EFFIE.
Supervising Director
Z branżą mediową związana od 25 lat.
Pracowała w GroupM/Mindshare i Publicis Media. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery - od stanowiska media assistant do funkcji zarządczych. Kompetencje w obszarach planowania i zakupu mediów, strategii, negocjacji i zarządzania budowała, pracując dla klientów z różnych branż, m.in.: Unilever, BP, Volvo, Sanofi, PKO BP, Reckitt Benckiser, HP. Była pełniącą obowiązki Head of media w Unilever Polska, co dało jej szerszą perspektywę biznesową i lepsze rozumienie procesów marketingowych.
Prowadziła projekty nagradzane i wyróżniane podczas Mixx Awards, Effie, Golden Arrows.
Prezes Zarządu
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Executive Education w Harvard Business School w Bostonie. Zdobył wszechstronne doświadczenie w zarządzaniu, po stronie mediów, agencji mediowych i reklamowych oraz marketerów...
Członek Zarządu
Doświadczony manager ds. strategicznego marketingu cyfrowego, e-commerce oraz mediowego z ponad 25-letnim doświadczeniem. Pracowała w domach mediowych: Media Direction OMD, Initiative Warsaw, Aegis Group...
Supervising Director
Z branżą mediową związana od 25 lat. Pracowała w GroupM/Mindshare i Publicis Media. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery - od stanowiska media assistant ...
Rada Nadzorcza
Jarosław Sosiński
Przewodniczący Rady Nadzorczej
Marta Strzyżewska
Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej
Wojciech Hatala-Sierant
Członek Rady Nadzorczej
Magdalena Skowyrska
Członek Rady Nadzorczej
Paula Ziemiecka-Księżak
Członek Rady Nadzorczej
Sprawdź co u nas słychać na:
Copyright © 2021 Sigma BIS S.A. Polityka prywatności.
Sigma BIS S.A.
kontakt@sigma-media.pl
+ 48 669 060 019
00-085 Warszawa
ul. Bielańska 12