14 maja godz. 9:30 - 15:50 Cinema City Arkadia
09:50 POWITANIE
10:00 CO LEŻY NA KOŃCU SPONSORINGOWEJ TĘCZY? EKWIWALENTY, RATINGI, CZY SKRZAT ZE ZŁOTEM, CZYLI SPONSORING SPORTOWY JAKO WAŻNY ELEMENT MEDIA-MIXU W KAMPANIACH REKLAMOWYCH
Rafał Klara - Sigma BIS
10:20 WYBÓR AMBASADORA MARKI NIE MOŻE BYĆ PRZYPADKOWY!
Agnieszka Górnicka - Inquiry, Grzegorz Kowalczyk - Sigma BIS
10:40 SPORTOWY SZAŁ: JAK WIDOWNIA WYDARZEŃ SPORTOWYCH WPŁYWA NA SKUTECZNOŚĆ KAMPANII REKLAMOWYCH ORAZ JAK KREATYWNIE WYKORZYSTAĆ OBECNOŚĆ PRZY DUŻYCH EVENTACH SPORTOWYCH
Robert Kisiel -TVP
11:00 ŁĄCZY NAS KINO - EMOCJE NA BOISKU I WIELKIM EKRANIE
Adam Krajewski - NAM
11:25 PRZERWA KAWOWA
11:55 ZMIERZMY SIĘ! O HOLISTYCZNYM PODEJŚCIU DO MIERZENIA WPŁYWU SPONSORINGU SPORTOWEGO NA SPRZEDAŻ
Michał Krysztofiak - Kantar
12:15 DEBATA - PLATFORMA STREAMINGOWA - NOWA ERA MOŻLIWOŚCI DLA PROMOCJI MAREK NA PRZYKŁADZIE
WSPÓŁPRACY ORLEN, VIAPLAY, SIGMA BIS
Agata Pniewska - ORLEN, Agnieszka Pikuła - Sigma BIS, Paweł Wilkowicz - Viaplay
12:45 DLACZEGO MARKI POWINNY WSPIERAĆ AKTYWNOŚĆ FIZYCZNĄ MŁODYCH POLAKÓW
Wiola Łada Szewczenko, Karolina Mrowiec - PZU
13:10 PRZERWA LUNCHOWA (60 MIN)
14:10 W POSZUKIWANIU KOMPETENCJI MARKI W DZIAŁANIACH SPONSORINGOWYCH
Mikołaj Eksztejn - Sigma BIS
14:30 MECZ TRWA CAŁĄ DOBĘ
Dominik Wardzichowski - Sport.pl
14:50 RYNKOWA ANATOMIA FUTBOLU: JAKIMI KLIENTAMI SĄ POLSCY KIBICE?
Marcin Wójtowicz i Nikodem Sarna - PROXI CLOUD
15:10 JAK (WY)GRAĆ W DOTARCIE DO GRACZY?
Wiktoria Wójcik - inStreamly
15:35 KONKURS SIGMA, NAM & PARTNERZY
15:50 ZAKOŃCZENIE
To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. +20 pkt dla uczestnika
DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnymw Polsce oraz 8 innych europejskich krajach.
Sprawdź co u nas słychać na:
Copyright © 2021 Sigma BIS S.A. Polityka prywatności.
Sigma BIS S.A.
kontakt@sigma-media.pl
+ 48 669 060 019
00-085 Warszawa
ul. Bielańska 12