Zapoznaj się z Klauzula informacyjna
Zakres obowiązków
Koordynowanie kampanii reklamowych offline i online (planowanie, wdrożenie, optymalizacja i rozliczanie finansowe prowadzonych projektów)
Monitorowanie i kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych KPI
Przygotowanie rekomendacji i ofert dla klienta
Stały kontakt i współpraca z klientem i z dostawcami mediów
Współudział w tworzeniu strategii rocznych dla klienta
Przygotowywanie analiz konkurencji, konsumpcji mediów i innych z wykorzystaniem dostępnych narzędzi
Przygotowywanie raportów post-buy z kampanii online (w narzędziu DCM)
Nasze oczekiwania
Doświadczenie w planowaniu i zakupie mediów offline i online
Doświadczenie w pracy na narzędziach do planowania i analizowania kampanii
Wysokie umiejętności interpersonalne
Doświadczenie w pracy z klientem
Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów mediowych
Zdolności analizy danych, wnioskowania
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającym się domu mediowym
Atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród
Pakiet benefitów: opieka medyczna, karty sportowe, ubezpieczenie na życie
Pracę w profesjonalnym zespole z wieloletnim doświadczeniem w branży i dobrą atmosferę
Możliwość rozwoju i udziału w interesujących projektach
Wybrane benefity
Zainteresowany?
Sprawdź co u nas słychać na:
Copyright © 2021 Sigma BIS S.A. Polityka prywatności.
Sigma BIS S.A.
kontakt@sigma-media.pl
+ 48 669 060 019
00-085 Warszawa
ul. Bielańska 12