Ikona Sigma Bis biała

kontakt@omediagroup.pl
00-085 Warszawa
ul. Bielańska 12

Copyright © 2021 Sigma BIS S.A.

Linkedin Sigma Bis

Sprawdź co u nas słychać na:

Imię i nazwisko
Adres email
Wiadomość
Dodaj plik (CV, portfolio)
Zgoda

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sigma Bis S.A., z siedzibą w: 00-876 Warszawa, przy ul. Bielańska 12 moich danych osobowych zgromadzonych w dokumentach aplikacyjnych (tj. formularz aplikacyjny, CV i list motywacyjny) dla celów przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji.

Zgoda na inne rekrutacje

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sigma Bis. S.A. również na potrzeby przyszłych rekrutacji.

WYŚLIJ APLIKACJĘ
WYŚLIJ APLIKACJĘ
Formularz został wysłany — dziękujemy!
Wypełnij wszystkie wymagane pola 
Zainteresowany?
Skorzystaj z formularza

Kwartalny system premiowy

Ubezpieczenie na życie w PZU

Karta
MultiSport

Prywatna opieka medyczna w LuxMed

Wybrane benefity
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającym się domu mediowym

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród

  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, karty sportowe, ubezpieczenie na życie

  • Pracę w profesjonalnym zespole z wieloletnim doświadczeniem i dobrą atmosferę

  • Możliwość rozwoju i udziału w interesujących projektach

Oferujemy
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w panowaniu i zakupie kampanii Digital w modelu Programmatic.

  • Znajomość narzędzi: DV360, Google Ads, Google Analytics, Adform, Gemius, Campaign Manager.

  • Umiejętności analitycznego myślenia i przygotowywanie rekomendacji na podstawie danych oraz doświadczenia w ich wdrożeniu.

  • Doświadczenie w obsłudze klienta.

  • Dobra znajomość języka angielskiego.

  • Umiejętność pracy w zespole.

  • Doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii on-line będzie dodatkowym atutem.

Nasze oczekiwania
  • Przygotowanie i implementacja strategii Programmatic.

  • Definiowanie i obsługa  kampanii na platformach DSP (DV360, AdForm).

  • Monitoring i optymalizacja kampanii pod kątem zdefiniowanych celów.

  • Przygotowanie raportów z prowadzonych działań,

  • Współpraca z mediami oraz z dostawcami technologii przy optymalizacji kampanii.

  • Rozwijanie nowych produktów oraz testy nowych funkcjonalności.

Zakres obowiązków

Masz doświadczenie w realizacji kampanii za pośrednictwem Display & Video 360? Potrafisz z łatwością analizować duże zbiory danych i dobierać optymalne placementy pod każdy z celi reklamowych? Dołącz do Sigma Bis jako Programmatic Specialist.

Programmatic Specialist 

Przejdź do ofert

Profil Sigma Bis na LinkedIn
Logo Dom Mediowy Sigma Bis