Zakres obowiązków
Realizacja kampanii w kanałach Google Ads (search, video, display)
Optymalizacja kampanii i budżetów
Analizowanie i raportowanie danych mediowych oraz statystyk z kampanii reklamowych
Doradztwo strategiczne w obszarze planowania wydatków mediowych
Współtworzenie strategii działań i aktywności dla klientów
Tworzenie media planów, wyznaczenie celów prowadzonych działań
Współprowadzenie spotkań z Klientami
Śledzenie trendów z obszaru Content Marketingu i Social Media
Dodatkowe wsparcie działów Client Service, kreacji w zakresie reklamy w Social Media oraz Google Ads
Nasze oczekiwania
Doświadczenie w pracy z produktami Google
Znajomość narzędzi do realizacji działań reklamowych w kanałach SM oraz Google Ads
Wiedza z zakresu narzędzi analitycznych i monitorujących typu Google Analytics - mile widziany również Appsflyer, Sotrender, Brand24
Rozumienie i umiejętność implementacji kodów mierzących ruch na stronie oraz znaczników wyświetleń reklam
Doświadczenie w koordynowaniu projektów reklamowych
Wysokie zdolności analityczne
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy
Możliwość rozwoju i udziału w interesujących projektach
Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającym się domu mediowym
Pracę w trybie hybrydowym
Atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród
Dogodną lokalizację biura - w samym centrum Warszawy
Pakiet benefitów: opieka medyczna, karty sportowe, ubezpieczenie na życie
Niepowtarzalną atmosferę
Wybrane benefity
Zainteresowany?
Sprawdź co u nas słychać na:
Copyright © 2021 Sigma BIS S.A. Polityka prywatności.
Sigma BIS S.A.
kontakt@sigma-media.pl
+ 48 669 060 019
00-085 Warszawa
ul. Bielańska 12