Zakres obowiązków
Aktywne wsparcie w koordynowaniu kampanii reklamowych offline i online (planowanie, prowadzenie, optymalizacja i rozliczanie)
Monitorowanie i kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych KPI
Kalkulacja ofert
Kontakt i współpraca z klientem
Współudział w przygotowywaniu i prezentowaniu rekomendacji dla klienta
Wsparcie w przygotowywanie analiz konkurencji, konsumpcji mediów i innych z wykorzystaniem dostępnych narzędzi
Nasze oczekiwania
Minimum roczne doświadczenie w pracy w domu mediowym (agencji mediowej) na podobnym stanowisku
Chęć rozwoju i nauki w obszarze planowania mediów
Znajomość narzędzi do planowania i analizowania kampanii będzie dodatkowym atutem
Wysokie umiejętności interpersonalne
Zdolności analizy danych, wnioskowania
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającym się domu mediowym
Atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród
Bardzo dobrą atmosferę pracy opartą o wzajemny szacunek i współpracę
Możliwość pracy z ekspertami z rożnych dziedzin
Możliwość rozwoju i udziału w interesujących projektach
Wybrane benefity
Zainteresowany?
Zapoznaj się z Klauzula informacyjna
Sprawdź co u nas słychać na:
Copyright © 2021 Sigma BIS S.A. Polityka prywatności.
Sigma BIS S.A.
kontakt@sigma-media.pl
+ 48 669 060 019
00-085 Warszawa
ul. Bielańska 12