Ikonka domu mediowego Sigma Bis S.A. biała

Sigma Bis S.A.

kontakt@sigma-media.pl
+ 48 669-252-230

00-085 Warszawa
ul. Bielańska 12

Copyright © 2021 Sigma BIS S.A.

Linkedin Sigma Bis

Sprawdź co u nas słychać na:

Trójkąt Sigma Bis
PKN ORLEN klient domu mediowego Sigma Bis S.A.
PZU klient domu mediowego Sigma Bis S.A.

Nasi Klienci

Nie prowadzimy obecnie rekrutacji, lub nie widzisz stanowiska idealnego dla Siebie? Nic nie szkodzi. Napisz do nas: karierasigma@sigma-media.pl

Media Planner

Senior Media Planner

Junior Media Planner

Media Assistant

PPC Specialist 

TV Planner

Ikona Sigma Bis

Aktualne oferty pracy

Trójkąt Sigma Bis
Cudzysłów Sigma Bis

Odpowiada za negocjacje z dostawcami digital, OOH, prasa, kino i ambient. Z branżą mediową związana od 1999 r., gdzie przez kilkanaście lat odpowiadała za zespoły sprzedażowe. Doświadczenie w zakresie formułowania i wdrażania zintegrowanej strategii sprzedażowej i komunikacyjnej firmy zdobywała u największych wydawców internetowo-prasowych.

Marta Niwińska
Deputy Trading Director 

Cudzysłów Sigma Bis

Odpowiada za negocjacje handlowe dla klientów Sigma Bis.

Od ponad 20 lat związany z branżą mediową i handlową, głównie w zespołach odpowiedzialnych za negocjacje handlowe i strategie zakupu.

Tomasz Trojnar
Trading Director

Dbamy o najlepsze warunki zakupu powierzchni reklamowych oraz czasu antenowego. Zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży zajmuje się negocjacjami warunków współpracy, monitoringiem realiów rynkowych, a także weryfikacją niestandardowych rozwiązań reklamowych dostępnych u podmiotów, z którymi współpracujemy.

Trading

Cudzysłów Sigma Bis

Ekonomista, analityk, badacz i koordynator projektów badawczych, zarówno marketingowych (dla szerokiej gamy branż: spożywczej, alkoholowej, finansowej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, odzieżowej), jak i społecznych oraz politycznych. Przez 20 lat związany z branżą badawczą, w takich firmach jak: SMG/KRC, Millward Brown, TNS, Kantar. Specjalista w zakresie Customer Experiance (CX), absolwent UW. W Sigma Bis odpowiedzialny między innymi za zamawianie i koordynację badań dla kluczowych klientów. 

 

Marcin Kołakowski
Senior Research Specialist

Cudzysłów Sigma Bis

Uczestniczył w realizacji około tysiąca projektów obejmujących analizy rynkowe, marketingowe, badania społeczne i polityczne. Przez 22 lata pracował w firmie badawczej znanej dziś jako Kantar. Jego zespół odpowiada za zamawianie wszelkiego typu badań – zarówno tych mniejszych, jak i dużych projektów trackingowych i segmentacyjnych.

Grzegorz Kowalczyk
Research Manager 

Poszukujemy najlepszych narzędzi i strategii badawczych, które zaspokoją potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Dobrze znamy dostępne na rynku rozwiązania – dzięki temu spełniamy się zarówno w samodzielnej realizacji badań, jak i w roli doradców w tej dziedzinie.

Badania

Cudzysłów Sigma Bis

Od ponad 10 lat związana z branżą mediową. Pracowała zarówno po stronie wydawcy jak i czołowych domów mediowych, gdzie była odpowiedzialna za działania 360 i kilkudziesięciomilionowe budżety klienta.

W Sigma Bis odpowiada za strategie,  planowanie i zakup mediów offline i online dla Grupy PZU.

Katarzyna Tulej
Account Director

Cudzysłów Sigma Bis

Realizuje projekty związane z planowaniem i zakupem mediów, w tym lokowaniem produktu, sponsoringiem, content marketingiem, e-PR, a także działania crossmediowe, wsparcie eventów i konkursów. Od ponad 22 lat związana z branżą mediową, głównie na stanowiskach kierowniczych w zespołach odpowiedzialnych za strategie i realizacje działań mediowych 360°.

Agnieszka Pikuła - Account Director w Sigma Bis S.A.

Agnieszka Pikuła
Account Director

Obsługujemy klientów w zakresie budowania strategii, planowania i realizacji kampanii mediowych 360°. Dbamy o realizację umów zgodnie z ustalonymi warunkami. Ekspercki zespół i dbałość o jakość codziennych działań pozwala nam na podejmowanie się ambitnych zadań. Wiemy, że szczegóły mają znaczenie, dlatego dokładnie je analizujemy i prowadzimy skrupulatną dokumentację.

Planowanie mediów

Cudzysłów Sigma Bis S.A.

Odpowiedzialny za kompleksowe prowadzenie działań Performance Marketingu w Sigma Bis. Od 2008 roku związany z marketingiem internetowym i reklamą efektywnościową. Pracował w największych domach mediowych w Polsce i zajmował się między innymi takimi kanałami digital jak: sem, afiliacja, display, programmatic, mailingi oraz marketing automation.

Konrad Sochan - Head of Biddable Media & Technology w Sigma Bis S.A.

Maciej Bruzgo
Head of Performance Marketing

Cudzysłów Sigma Bis S.A.

W Sigma Bis planuje i realizuje działania w mediach online przy wykorzystaniu technologii DSP do zakupu reklam display, audio, wideo, rich media. Od ponad 8 lat związany z digital marketingiem, od początku w obszarze programmatic. Doświadczenie zdobywał w największych domach mediowych. Interesuje go digitalizacja mediów i nowe technologie.

Konrad Sochan - Head of Biddable Media & Technology w Sigma Bis S.A.

Konrad Sochan
Director of Biddable Media & Technology

Cudzysłów Sigma Bis S.A.

Odpowiada za tworzenie  i realizacje strategii social mediowych,  kreatywnych oraz content marketingowych. Z digital marketingiem związany od prawie piętnastu lat. Posiada bogate doświadczenie z obszaru social media oraz content marketingu. Pracował w czołowych wydawnictwach i agencjach reklamowych. Zarządzał również pierwszą polską platformą do automatyzacji działań reklamowych na Facebooku i Instagramie oraz był odpowiedzialny za komunikację klubu piłkarskiego w mediach społecznościowych. Trener DIMAQ. Pasjonat nowych mediów, piłki nożnej i biegania.

Agata Żychlińska Hoppe - Director of Social, Creative & Digital Content w Sigma Bis S.A.

Michał Łukasiewicz
Director of Social, Creative & Digital Content

Prowadzimy, moderujemy i monitorujemy kanały social media oraz działania content marketingowe w oparciu o dedykowane strategie. Realizujemy kompleksowe kampanie w modelach efektywnościowych. Dostarczamy jakościową komunikację reklamową w systemach Programmatic i na platformach Social Ads dzięki doświadczeniu, zaawansowanej analityce oraz zachowaniu Brand Safety. Jesteśmy partnerem Google Marketing Platform - Display & Video 360, partnerem Google i Facebook. Posiadamy złoty stempel QUALID oraz podpisaliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic - IAB Polska. Jesteśmy pracodawcy DIMAQ.

Digital Marketing

TRADING

BADANIA

PLANOWANIE I ZAKUP MEDIÓW

DIGITAL MARKETING

TRADING

BADANIA

PLANOWANIE MEDIÓW

DIGITAL MARKETING

Obszary działalności

Sigma Bis scroll
Dom Mediowy Sigma Bis

CZYTAJ WIĘCEJ

Jesteśmy agencją stanowiącą specjalistyczne zaplecze w zakresie komunikacji marketingowej. Sigma Bis świadczy usługi w takich obszarach jak: strategia, planowanie i zakup mediów, projekty digital oraz badania rynkowe.

Dom mediowy
Sigma Bis

Profil Sigma Bis na LinkedIn
Logo Dom Mediowy Sigma Bis