Ikona Sigma Bis biała

kontakt@omediagroup.pl
00-085 Warszawa
ul. Bielańska 12

Copyright © 2021 Sigma BIS S.A.

Linkedin Sigma Bis

Sprawdź co u nas słychać na:

Trójkąt Sigma Bis
Klient Sigma Bis - PKN ORLEN
Klient Sigma Bis - PZU

Nasi Klienci

Trójkąt Sigma Bis

Nie prowadzimy obecnie rekrutacji, lub nie widzisz stanowiska idealnego dla Siebie? Nic nie szkodzi. Napisz do nas: karierasigma@omediagroup.pl

Programmatic Specialist

Junior PPC Specialist

Media Planner

Senior Performance Specialist

Senior Digital Planner

Senior PPC Specialist

Digital Graphic

Media Manager

Senior Media Planner

Junior Media Planner

Ikona Sigma Bis

Oferty pracy

Cudzysłów Sigma Bis

Odpowiada za negocjacje z dostawcami digital, OOH, prasa, kino i ambient. Z branżą mediową związana od 1999 r., gdzie przez kilkanaście lat odpowiadała za zespoły sprzedażowe. Doświadczenie w zakresie formułowania i wdrażania zintegrowanej strategii sprzedażowej i komunikacyjnej firmy zdobywała u największych wydawców internetowo-prasowych.

Marta Niwińska
Deputy Trading Director 

Cudzysłów Sigma Bis

Odpowiada za negocjacje handlowe dla klientów Sigma Bis.

Od ponad 20 lat związany z branżą mediową i handlową, głównie w zespołach odpowiedzialnych za negocjacje handlowe i strategie zakupu.

Tomasz Trojnar
Trading Director

Dbamy o najlepsze warunki zakupu powierzchni reklamowych oraz czasu antenowego. Zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży zajmuje się negocjacjami warunków współpracy, monitoringiem realiów rynkowych, a także weryfikacją niestandardowych rozwiązań reklamowych dostępnych u podmiotów, z którymi współpracujemy.

Trading

Cudzysłów Sigma Bis

Rozwija projekty dotyczące badań i zastosowania nowych technologii. Z marketingiem i reklamą związany od ponad dwudziestu lat. Doświadczony konsultant w dziedzinie advertising compliance, brand safety oraz innowacyjnych technologii marketingowych. Zdobywca Złotej Nagrody Najlepszych Europejskich Praktyk Reklamowych Roku 2015, za koncepcję i wdrożenie systemu samoregulacji w dziedzinie reklam żywności skierowanych do dzieci.

Konrad Drozdowski
Research and Innovation Senior Expert

Cudzysłów Sigma Bis

Uczestniczył w realizacji około tysiąca projektów obejmujących analizy rynkowe, marketingowe, badania społeczne i polityczne. Przez 22 lata pracował w firmie badawczej znanej dziś jako Kantar. Jego zespół odpowiada za zamawianie wszelkiego typu badań – zarówno tych mniejszych, jak i dużych projektów trackingowych i segmentacyjnych.

Grzegorz Kowalczyk
Research Manager 

Poszukujemy najlepszych narzędzi i strategii badawczych, które zaspokoją potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Dobrze znamy dostępne na rynku rozwiązania – dzięki temu spełniamy się zarówno w samodzielnej realizacji badań, jak i w roli doradców w tej dziedzinie.

Badania

Cudzysłów Sigma Bis

Od ponad 10 lat związana z branżą mediową. Pracowała zarówno po stronie wydawcy jak i czołowych domów mediowych, gdzie była odpowiedzialna za działania 360 i kilkudziesięciomilionowe budżety klienta.

W Sigma Bis odpowiada za strategie,  planowanie i zakup mediów offline i online dla Grupy PZU.

Katarzyna Tulej
Account Director

Cudzysłów Sigma Bis

Realizuje projekty związane z planowaniem i zakupem mediów, w tym lokowaniem produktu, sponsoringiem, content marketingiem, e-PR, a także działania crossmediowe, wsparcie eventów i konkursów. Od ponad 22 lat związana z branżą mediową, głównie na stanowiskach kierowniczych w zespołach odpowiedzialnych za strategie i realizacje działań mediowych 360°.

Agnieszka Pikuła Sigma Bis S.A.

Agnieszka Pikuła
Account Director

Obsługujemy klientów w zakresie budowania strategii, planowania i realizacji kampanii mediowych 360°. Dbamy o realizację umów zgodnie z ustalonymi warunkami. Ekspercki zespół i dbałość o jakość codziennych działań pozwala nam na podejmowanie się ambitnych zadań. Wiemy, że szczegóły mają znaczenie, dlatego dokładnie je analizujemy i prowadzimy skrupulatną dokumentację.

Planowanie mediów

Cudzysłów Sigma Bis S.A.

W Sigma Bis planuje i realizuje działania w mediach online przy wykorzystaniu technologii DSP do zakupu reklam display, audio, wideo, rich media. Od ponad 8 lat związany z digital marketingiem, od początku w obszarze programmatic. Doświadczenie zdobywał w największych domach mediowych. Interesuje go digitalizacja mediów i nowe technologie.

Konrad Sochan Sigma Bis S.A.

Konrad Sochan
Head of 
Biddable Media & Technology

Cudzysłów Sigma Bis S.A.

Odpowiada za tworzenie i realizacje strategii social mediowych,  kreatywnych oraz content marketingowych. Z digital marketingiem związana od kilkunastu lat – pracowała w czołowych wydawnictwach i agencjach reklamowych, gdzie realizowała między innymi projekty z zakresu social mediów, influence i content marketingu.

Agata Żychlińska Hoppe - Sigma Bis S.A.

Agata Żychlińska-Hoppe
Director of Social, Creative & Digital Content

Planujemy i realizujemy kampanie social mediowe i content marketingowe w oparciu o dedykowane strategie, treści dopasowane do potrzeb klientów i zainteresowań użytkowników oraz starannie zaplanowaną promocję w serwisach społecznościowch. W planowaniu kampanii display w modelu programmatic opieramy się na doświadczeniu, zaawansowanych analizach i dokładnym rozpoznaniu potrzeb klienta.

Digital Marketing

TRADING

BADANIA

PLANOWANIE I ZAKUP MEDIÓW

DIGITAL MARKETING

TRADING

BADANIA

PLANOWANIE MEDIÓW

DIGITAL MARKETING

Obszary działalności

Sigma Bis scroll
Dom Mediowy Sigma Bis

CZYTAJ WIĘCEJ

Jesteśmy agencją stanowiącą specjalistyczne zaplecze w zakresie komunikacji marketingowej. Sigma Bis świadczy usługi w takich obszarach jak: strategia, planowanie i zakup mediów, projekty digital oraz badania rynkowe.

Dom mediowy
Sigma Bis

Profil Sigma Bis na LinkedIn
Logo Dom Mediowy Sigma Bis