kontakt@omediagroup.pl
00-085 Warszawa
ul. Bielańska 12
Copyright © 2021 Sigma BIS S.A.
Sprawdź co u nas słychać na:
Nie prowadzimy obecnie rekrutacji, lub nie widzisz stanowiska idealnego dla Siebie? Nic nie szkodzi. Napisz do nas: karierasigma@omediagroup.pl
Odpowiada za negocjacje z dostawcami digital, OOH, prasa, kino i ambient. Z branżą mediową związana od 1999 r., gdzie przez kilkanaście lat odpowiadała za zespoły sprzedażowe. Doświadczenie w zakresie formułowania i wdrażania zintegrowanej strategii sprzedażowej i komunikacyjnej firmy zdobywała u największych wydawców internetowo-prasowych.
Odpowiada za negocjacje handlowe dla klientów Sigma Bis.
Od ponad 20 lat związany z branżą mediową i handlową, głównie w zespołach odpowiedzialnych za negocjacje handlowe i strategie zakupu.
Dbamy o najlepsze warunki zakupu powierzchni reklamowych oraz czasu antenowego. Zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży zajmuje się negocjacjami warunków współpracy, monitoringiem realiów rynkowych, a także weryfikacją niestandardowych rozwiązań reklamowych dostępnych u podmiotów, z którymi współpracujemy.
Rozwija projekty dotyczące badań i zastosowania nowych technologii. Z marketingiem i reklamą związany od ponad dwudziestu lat. Doświadczony konsultant w dziedzinie advertising compliance, brand safety oraz innowacyjnych technologii marketingowych. Zdobywca Złotej Nagrody Najlepszych Europejskich Praktyk Reklamowych Roku 2015, za koncepcję i wdrożenie systemu samoregulacji w dziedzinie reklam żywności skierowanych do dzieci.
Uczestniczył w realizacji około tysiąca projektów obejmujących analizy rynkowe, marketingowe, badania społeczne i polityczne. Przez 22 lata pracował w firmie badawczej znanej dziś jako Kantar. Jego zespół odpowiada za zamawianie wszelkiego typu badań – zarówno tych mniejszych, jak i dużych projektów trackingowych i segmentacyjnych.
Poszukujemy najlepszych narzędzi i strategii badawczych, które zaspokoją potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Dobrze znamy dostępne na rynku rozwiązania – dzięki temu spełniamy się zarówno w samodzielnej realizacji badań, jak i w roli doradców w tej dziedzinie.
Od ponad 10 lat związana z branżą mediową. Pracowała zarówno po stronie wydawcy jak i czołowych domów mediowych, gdzie była odpowiedzialna za działania 360 i kilkudziesięciomilionowe budżety klienta.
W Sigma Bis odpowiada za strategie, planowanie i zakup mediów offline i online dla Grupy PZU.
Realizuje projekty związane z planowaniem i zakupem mediów, w tym lokowaniem produktu, sponsoringiem, content marketingiem, e-PR, a także działania crossmediowe, wsparcie eventów i konkursów. Od ponad 22 lat związana z branżą mediową, głównie na stanowiskach kierowniczych w zespołach odpowiedzialnych za strategie i realizacje działań mediowych 360°.
Obsługujemy klientów w zakresie budowania strategii, planowania i realizacji kampanii mediowych 360°. Dbamy o realizację umów zgodnie z ustalonymi warunkami. Ekspercki zespół i dbałość o jakość codziennych działań pozwala nam na podejmowanie się ambitnych zadań. Wiemy, że szczegóły mają znaczenie, dlatego dokładnie je analizujemy i prowadzimy skrupulatną dokumentację.
W Sigma Bis planuje i realizuje działania w mediach online przy wykorzystaniu technologii DSP do zakupu reklam display, audio, wideo, rich media. Od ponad 8 lat związany z digital marketingiem, od początku w obszarze programmatic. Doświadczenie zdobywał w największych domach mediowych. Interesuje go digitalizacja mediów i nowe technologie.
Odpowiada za tworzenie i realizacje strategii social mediowych, kreatywnych oraz content marketingowych. Z digital marketingiem związana od kilkunastu lat – pracowała w czołowych wydawnictwach i agencjach reklamowych, gdzie realizowała między innymi projekty z zakresu social mediów, influence i content marketingu.